domingo, 7 de dezembro de 2014

Mother & Father by Broods





The nights are getting shorter
I don't know where to go
I am getting older
And it starting to show


And ever since I left my mother
It's much harder to know
How to make my own life here
How to make my own home


I don't wanna wake up lonely
I don't wanna just be fine
I don't wanna keep on hoping
Forget what I have in mind
I don't wanna wake up lonely
I don't wanna just be fine
I don't wanna keep on hoping
Forget what I have in mind
Forget what I have in mind


I remember the time when a kiss on the hand was enough
'Cause we know we were feeling
We knew what it meant to be loved


But ever since I left my father
It's much harder to know
How to live my own life here
When all I need is home


I don't wanna wake up lonely
I don't wanna just be fine
I don't wanna keep on hoping
Forget what I have in mind
I don't wanna wake up lonely
I don't wanna just be fine
I don't wanna keep on hoping
Forget what I have in mind
Forget what I have in mind


These faces start to fade
They're slipping through my hands
It's where my heart was made
And where people always land


I don't wanna wake up lonely
I don't wanna just be fine
I don't wanna keep on hoping
Forget what I have in mind
I don't wanna wake up lonely
I don't wanna just be fine
I don't wanna keep on hoping
Forget what I have in mind
Forget what I have in mind


I don't wanna wake up lonely



Caminhar com as próprias pernas não é tão fácil assim, por isso, contar com a mão que nos conduza torna a caminhada menos solitária e, talvez, sem maiores dilemas e ausência de respostas e direção. Todavia, eu não percebo a solidão como algoz ou a grande vilã da história, pelo menos não na minha, principalmente para quem tem um temperamento compatível com esse estado de ânimo e espírito.  

Eu posso até acordar sozinho desde que eu esteja tranquilo e em paz. Porquê nessa minha caminhada, eu só quero é sossego. Nesse momento, eu estou abrindo mão de qualquer conflito à dois, pois eu estou colocando o meu universo em primeiro lugar, sem prazo de validade. 

Nenhum comentário:


"As lágrimas não reparam os erros!!!"

The Verve - Bitter Sweet Symphony (with lyrics)

♫ Pitty - Na sua estante

"Eu não ficaria bem na sua estante..."