sexta-feira, 16 de outubro de 2009

Palavras tardias, perdidas...



A vida da muitas voltas, tal e qual uma roda gigante... Owww, clichezão, mas, é assim que a Dona Vida se desenvolve. Quando a gente se encontra apaixonado e a relação acaba, lá no fundo, se não há uma possibilidade de volta, após tantos ensaios fracassados, pelo menos, o que a gente mais quer é o reconhecimento, o devido valor que julgamos merecer, assim como esse:


"No matter how hard I want to come back behind, I would not have I eat to make this. To make what? But, I loving follow you, of form well more sincere of what before. He forgives me for the evil that caused I you. I know that I you left marks, deep marks until, but, love I you...

It is never easy to leave somebody to leave, you knows very well of this. I already left you to leave for incautiousness, pride, several other things. E you always continue you the firm one, making that I always come across with "cananha" that I was one day behind with you there. Exist some form of I to redeem me with you and you to come back pra me?

Nor necessary to detach that my engagement does not have weight none for me. It is only one game of scene. An exit for I not to so only feel me.


Because judge you me? Because you are so severe with me? If it never forgets: "You are not exempt of errors"…


Days that I catch myself dreaming of its pardon, in the possibility of you exist to come back toward me. But, when I agreement, I know that he did not pass of devaneios in go. Mere mistakes of a hopeful heart and still gotten passionate. You are a penalty not to believe me, exactly being contradictory, I you love still you.


But me to say it remains you: " Of heart, I only want that you are happy, that another one to make obtains you what I did not make… That you have everything what dreamed.
"


Mas, quando uma declaração de amor chega 10 anos depois, são apenas palavras tardias, perdidas até. Uma confissão de meia culpa desnecessária - Não mais há o que ser reatado ou salvo. Para quê ficar mexendo numa história tão antiga?!!! Isso é tão sentido. Porquê nada do que eu sentia, naquela época, sobrou ou permaneceu intacto. Nada além de uma amizade, que soa mais para irmandade do que qualquer outra coisa.

O que eu poderia dizer?!!! Não há nem o que perdoar, já passou. O que foi feito, já está feito. Apenas tranquilize o seu coração, o que havia de ser perdoado e esquecido o tempo já fez, já tratou de agir.

- "Siga em paz!!!"

Nenhum comentário:


"As lágrimas não reparam os erros!!!"

The Verve - Bitter Sweet Symphony (with lyrics)

♫ Pitty - Na sua estante

"Eu não ficaria bem na sua estante..."